Kettősség

 

Nagyon boldog vagyok egyszerre sírok és nevetek,

Egyszerre érzem azt, hogy szeretlek és gyűlöllek,

Eloltod bennem a tüzet, majd újra meggyújtod,

Bolond szívemet a szerelembe magaddal rántod.

 

Örömmel megyek veled, vigyen bárhová sorsod,

Megjárjuk együtt, a Mennyországot és a poklot,

Tudom, hogy tied vagy ok és te az enyém

Tartson örökké, Istentől csak ezt kérném.

 

(2008 december)

 

 

Szerelem tüze

 

Kimondod, hogy szeretsz, de nem érzed súlyát

Csak várod szerelmed viszonzó válaszát

Ő nem szól, és mélyen a szemedbe néz

Hallgatott, de te mégis a mennybe mész.

 

A szeméből kiolvastad, oda van érted

Mikor? Miért ? Hogyan?- nem is kérded

Szerelmet szavakba önteni: nehéz dolog

Azt az égető tüzet, ami benned lobog.

 

Amit meglát, mindent megéget és felperzsel

De magadat feláldozva, boldogan égsz el

Beteljesülés nyertél az „életed árán”

Por és hamu lettél a szerelem oltárán.

 

(2008 december)

 

Fohász

 

 Istenem nem kérek én Tőled nagy dolgokat

Add nekem végre egy kis nyugodalmat

Gyógyísd meg sebeimet, amit eddig okoztam

Tudom tisztában vagy vele, jó ember voltam.

A sebeim kikezdték a kínzó férgek

De, amíg élni hagysz, én csak remélek

Nem hiszem, most kéne vége lennie

A lelkem nem is sejti miben kell hinnie.

Piros könnyek csorognak végig arcomon

A belső fájdalomtól eltorzul vonásom

Szenvedek hánykódók az élet tengerén

Miért nem fulladok bele nem értem én?

Zúg a fejem, nem látom a kivezető fényt

Segíts nekem, ne lássam a kínzó tényt

Gyarló és balga ember vagyok ugyanúgy

, mint az a sok ember, akik a Földön vannak.

Mondd mi a célod, valójában velem?

 A szívemnél fogva vezess engem.

Álmatlanok éjszakáim és kínoznak görcsök

Kegyelmet kérek, kegyelemért könyörgök.

 

(2008 február)

A bejegyzés trackback címe:

https://durciversek.blog.hu/api/trackback/id/tr52911092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása