"Angyal"

2009.07.19. 18:26

                       Angyal

 

„A mennyből leszállt egy angyal a Földre

 Nem kereste, mégis rátalált a szívemre

 Kérleltem vigye magával és adja az övét

 Nem válaszolt, s csak néztem gyönyörű szemét.

 

 Egy pillanat műve volt, még keresem a szót

 Mozdulatai árasztották a szépet és a jót

 Édes mosolyától gyökeret vert a lábam

 Ilyen szépet messze Földön nem láttam.

 

 Lépnem kellett és szenvedélyesen megcsókoltam

 Azt hiszem akkor a fellegeket is megjártam

 Valóság volt tudom, ott vagy a mennyben

 Egy csodálatos élmény marad az emlékezetemben.”

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://durciversek.blog.hu/api/trackback/id/tr321255073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása