Várva várt vendég

 

„Kedden egy pesti vonat hozott el téged,

Eddig csak látásból ismertük személyed

Hat napot töltöttél el csendes kis falunkban

Ennyi időt kaptunk, hogy megismerjünk jobban.

 

Első élményed, hogy láthattál teheneket

Másnap a pályán tanítottál cseleket

Délután mindig nálunk ittunk egy sört

Este pedig a faluban tettünk néhány kört.

 

Pénteken a „Thomasba” vezetett az utunk

Ahol rögtön tequilákkal indítottunk

Telt-múlt sz idő történtek furcsa dolgok

Ha nem baj ezekről, inkább most nem írok.

 

Nehéz lenne mindent ide beleírni

Az összes eseményt szavakba önteni

Nem szeretnék most semmit sem kiemelni

Csupán egyetlen dolgot megemlíteni.

 

Három jóbarátot szereztél pár nap alatt

Ha baj van segítünk megoldani gondodat

Nagyon reméljük jól érezted magad

És fog még vezetni Fertőszéplakra utad.”

 

(Emlékül Várkonyi Orsolyának, „Siri”-nek a nyár emlékére 2007 július)

 

Jótanács

 

„Hányszor próbáltam már új életet kezdeni

Eddig még egyszer sem sikerült teljesíteni

A sok kudarc csak hátráltatott engem

Egy nagyobb csalódás és azt hittem végem.

 

Mostantúl másik szemmel nézem a világot

Kitűzni új célokat és elérni az álmot

Ha teljesítem még boldog ember is lehetek

Sőt adok hozzá neked is ötleteket.

 

Tanulj meg mindig bölcsen élni,

A fájdalmat mosolyogva elviselni

Próbáld meg a szomorút felvidítani

Segíts nekik, hogy tudjanak remélni.”

 

(2007)

 

 

Fogadott húgomnak

 

„Kiről is szólnak valójában e sorok?

Segítségnek írom: „Mi vagyunk a sztárok”

Tőle származik az ismerős mondat

És sok egyéb más találó gondolat.

 

Sövi, az én egyetlen fogadott hugom

Egyben a kedvenc soproni kapusom

Nem mindennapi hálóőrnek született

Tehetségével elérte az U19-es keretet.

 

Korosztályos válogatott válhat belőle

Külföldi klubbok kérdeznek majd felőle

De ne menjünk így a dolgok elébe

Eme versért csak egyet kérek cserébe.

 

Maradj mindig az én fogadott hugom

Akiben soha nem kell majd cslódnom.

Ha bajbanvagyok segíts nekem kérlek

Én is viszont segítek neked, míg élek.”

 

(Sövegjáró Barbarának „Sövi”-nek, aki a hugom marad egy életre, 2007 nyara? )

A bejegyzés trackback címe:

https://durciversek.blog.hu/api/trackback/id/tr64911037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása