Kell még Tőled

2010.01.07. 15:06

Kell még Tőled

Kell még Tőled, egy gyengéd ölelés
Puha kezeid kulcsolása, leheletnyi érintés
Miként az ég éjjel átkarolja a Holdat
Te hozz sebes szívemre örök nyugodalmat.

Kell még Tőled, egy lopott csók
számra, melyből hangzik feléd megannyi bók
Mi eddig fekete-fehér volt,színesben pompázik
S kihalt, sivatag lelkem, virággal dús rétnek látszik.

Kell még Tőled, egy édes mosoly
Mely leoldja láncaim, azoktól lettem én fogoly
Az életnek kivert, éhező, megtört rabja voltam
Melletted úgy érzem mindezektől megszabadultam.

Kell még Tőled, minden ami te vagy
Veled minden jó, mert a bánat olyankor elhagy
Légy a fény az éjszakámban, s ha éhezem falat kenyér
Nélküled az élet szerintem semmit sem ér.

A bejegyzés trackback címe:

https://durciversek.blog.hu/api/trackback/id/tr701654208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása