Mi a szerelem?

Egy életen át tartó őrült vesszőfutás
Sok-sok nőtől "pofon" vagy ámítás
Mikor remegő szemekkel azt mondja szeret
Másnap gondol egyet, inkább kukába veled
Lejárt lemez, régimódi, kiment a divatból
Elég legyen már, e nevetséges szavakból
Nem tudja valójában, hogy mit is akar
Gyönyörű szép külső vajon kit is takar?
Ezek a nők csak a bolondját járatják velem
Nekem nem kell senki, ebből lett elegem
Olyan, mint egy hullámvasút, soha nincs vége
Arra a percre várok, hogy kimondhassam végre
Nincs többé hánykódás a tengeren, kikötött a hajó
S elégedetten hátradőljek, minden jó, ha a vége jó.

2009 december

Távozz tőlem

Eljött a nap, mikor az ész győzött a szív felett
Önmagammal bábjátékot játszani nem lehet
Rájöttem végre, hogy a szívem most hazudott
Amiben eddig hittem, rossz tanácsot adott.

Távozz belőlem örökre, romantika és érzelem
Ti nem kellettek soha többé már nekem
Távozz tőlem messzire, végeztem veled szerelem
Létedet nem kísérte más, mint fájdalom s gyötrelem.

Talán rossz világba születtem és rossz helyre
Állandóan melléfogok és nem vesznek soha észre
Plátó játékszere voltam, mindig rossz embert szerettem
Távozz végre szerelem, mert többé nincs Rád szükségem.

2009 december

A bejegyzés trackback címe:

https://durciversek.blog.hu/api/trackback/id/tr381640984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása